6 moduri de a-ți îmbunătăți anunțurile pe Facebook: Social Media Examiner
Reclame Pe Facebook Facebook / / September 25, 2020
Doriți să vă îmbunătățiți performanța anunțului Facebook?
Vă întrebați ce valori trebuie să priviți?
Utilizarea informațiilor cheie de pe Facebook pentru a vedea cum reacționează și interacționează utilizatorii cu anunțurile dvs. vă poate ajuta să vă optimizați campaniile.
În acest articol, veți descoperiți șase moduri în care valorile publicitare Facebook vă pot ajuta să vă îmbunătățiți anunțurile pe Facebook.

Exportați datele dvs. Facebook Ads în Excel
Pentru a vă analiza în mod eficient Campanii publicitare Facebook, aveți nevoie ca datele dvs. să fie prezentate într-un mod clar și detaliat. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este cu diagrame.
Din păcate, interfața de raportare Facebook nu include diagrame bune, dar puteți crea cu ușurință diagrame exportând informațiile în Excel. Iată cum să începeți:
Accesați rapoartele Ads Manager și faceți clic pe campanie vrei să analizezi. Deasupra listei de seturi de anunțuri din stânga,

Dacă raportul dvs. nu include valorile necesare, le puteți adăuga. Faceți clic pe Performanță și apoi Personalizați coloanele.

Următor →, faceți clic pe Defalcare și selectați După oră și apoi pe Zi astfel încât să puteți vedea rezultatele pentru fiecare zi.
In cele din urma, faceți clic pe butonul Export din dreapta pentru a exporta acest raport în Excel. După ce ați aruncat toate aceste informații în Excel, puteți crea cu ușurință diagrame de tendințe care vă vor ajuta să înțelegeți mai bine performanța și rezultatele campaniei.
Iată o listă cu cele mai importante valori pe care trebuie să le examinați și cum să le utilizați pentru a înțelege și a audita campaniile dvs. publicitare Facebook.
# 1: urmăriți CTR pentru a măsura recursul publicitar
Rata de clic (CTR) este una dintre cele mai populare valori utilizate de agenții de publicitate online. Reprezintă raportul dintre numărul de afișări și numărul de clicuri primite.
Deoarece obținerea conversiilor necesită de obicei utilizatorii să facă clic mai întâi pe un anunț, CTR a devenit o valoare cheie pentru mulți agenți de publicitate. Ei sunt entuziasmați de un CTR ridicat, se îngrijorează atunci când este prea scăzut și deseori caută informații despre ce este CTR standard pentru industria sau piața lor.
În realitate, CTR este doar un semn al interesului utilizatorilor în anunțul dvs. Nu mai.

Da, dacă vizare este corect și produsul dvs. este bun, un CTR ridicat va trimite mai mult trafic, ceea ce la rândul său poate produce mai multe conversii. Cu toate acestea, campaniile cu un CTR scăzut pot reuși în continuare să obțină un bun ROI, iar campaniile cu CTR-uri uriașe nu pot produce deloc venituri.
Există de obicei două motive pentru un CTR scăzut:
- Anunț prost: Dacă direcționarea este corectă, dar anunțul dvs. este prost (de exemplu, are o imagine proastă, copia anunțului nu este captivantă, nu există apel la acțiune etc.), utilizatorii nu vor acorda atenție anunțului dvs.
- Direcționare greșită: S-ar putea să aveți un anunț bun difuzat către un public greșit. În acest caz, CTR va fi probabil scăzut.
Dacă campania dvs. are un CTR scăzut, este timpul să analizați aceste două elemente.
De asemenea, CTR poate scădea în timp pe măsură ce crește frecvența. Dacă utilizatorii încep să vadă anunțul dvs. de mai multe ori, probabil că nu vor continua să facă clic pe el dacă au făcut deja acest lucru.

CTR nu este de obicei o valoare cheie a performanței, cu excepția cazului în care obiectivul dvs. principal este de a genera trafic. Cu toate acestea, este o valoare bună pentru a înțelege cât de interesați sunt utilizatorii în anunțul dvs.
# 2: Uitați-vă la CPM pentru a vă înțelege costurile globale
Vă simțiți vreodată frustrat sau pierdut deoarece campaniile dvs. nu au performanțe așa cum vă așteptați? Poate că nu obțineți multe impresii sau conversiile dvs. sunt mai scumpe decât era de așteptat. Când se întâmplă acest lucru, avem tendința de a da vina pe anunț sau pe direcționare și încercăm imagini noi, copiere de anunțuri și opțiuni de direcționare.
Cu toate acestea, problema ar putea fi externă. Dacă plătiți pentru afișări (ceea ce este cazul în majoritatea campaniilor), analiza CPM-ului (costul la 1.000 de afișări) este cea mai bună modalitate de a afla.

Când plătiți pentru afișări, suma CPM este definită de doi factori principali:
- Cât de ușor este să ajungeți la un utilizator din publicul dvs. țintă. De obicei, cu cât direcționarea este mai specifică, cu atât este mai mare CPM.
- Numărul de campanii concurente care încearcă să ajungă la același public țintă ca dvs.
Chiar dacă majoritatea agenților de publicitate știu acest lucru în teorie, adesea uită să se uite la CPM atunci când analizează rezultatele campaniei. Când CPM crește, rezultatele dvs. generale vor deveni mai scumpe, indiferent de cât de interesante sunt anunț este sau câte conversii obțineți.

Dar eficiența dvs. buget pot fi, de asemenea, afectate de CPM. Presupunând un buget constant pe o perioadă de timp, o creștere a CPM va însemna mai puține afișări, după cum puteți vedea în graficul de mai jos. (Rețineți că graficele pentru CPM și afișări sunt simetrice.)

Mai puține impresii înseamnă mai puține șanse de conversie. Și costurile mai mari înseamnă că fiecare conversie va fi, de asemenea, mai scumpă.
Deci, atunci când rezultatele nu sunt cele așteptate, analizați suma CPM înainte de a lua în considerare reclame noi sau opțiuni de direcționare.
# 3: Măsurați CPC pentru a evalua calitatea anunțurilor
Nu ar fi minunat să ai o valoare care să reprezinte atât interesul utilizatorilor pentru un anunț (CTR), cât și costurile totale ale campaniei (CPM)? Costul pe clic (CPC) servește acestui scop.
De fapt, atunci când plătește pentru impresii (din nou, de cele mai multe ori), CTR și CPC merg mână în mână. Puteți vedea această relație în graficul următor. Observați cum liniile sunt aproape simetrice.
Obțineți instruire în marketing YouTube - online!

Doriți să vă îmbunătățiți implicarea și vânzările cu YouTube? Apoi, alăturați-vă celei mai mari și mai bune adunări de experți în marketing YouTube, pe măsură ce împărtășesc strategiile lor dovedite. Veți primi instrucțiuni live pas cu pas axate pe Strategia YouTube, crearea de videoclipuri și anunțurile YouTube. Deveniți eroul de marketing YouTube pentru compania și clienții dvs. pe măsură ce implementați strategii care obțin rezultate dovedite. Acesta este un eveniment de instruire online live de la prietenii dvs. de la Social Media Examiner.
CLICK AICI PENTRU DETALII - VÂNZAREA ÎNCHEIE 22 SEPTEMBRIE!
De exemplu, să presupunem că aveți un buget de 20 USD cu un CPM de 10 USD. Aceasta înseamnă că veți obține 2.000 de afișări. Dacă ați obținut 200 de clicuri pe acestea, valoarea CTR a fost de 10% (2.000 x 10% = 200). Aceasta înseamnă că suma CPC a fost de 0,10 USD (20/200 USD = 0,10 USD).
Acum, dacă în același scenariu ați obținut 400 de clicuri, valoarea CTR a fost de 20% (2.000 x 20% = 400). Și în acest caz, 20/400 USD = 0,05 USD.
După cum puteți vedea, pe măsură ce CTR crește, CPC scade și invers.
Cu toate acestea, așa cum ați văzut înainte, când CPM crește, costurile dvs. generale cresc, inclusiv CPC. Aceasta înseamnă că, chiar dacă CTR și CPC sunt încă legate, comportamentul lor poate să nu fie exact simetric tot timpul. Puteți vedea acest lucru în următoarea imagine. Rețineți cum CTR și CPC sunt încă conectate, dar CPM poate afecta în mod semnificativ valoarea CPC.

Să presupunem că, în al doilea scenariu de mai sus, CTR a fost încă de 20%, dar CPM a crescut de la 10 USD la 20 USD. În acest caz, veți primi numai 1.000 de afișări și, chiar dacă valoarea CTR ar rămâne la 10%, aceasta ar oferi 100 de clicuri. În acest caz, suma CPC ar fi de 20 USD / 100 = 0,20 USD.
Aceasta este frumusețea CPC. Nu numai că completează informațiile CTR pentru a vă face să înțelegeți interesul pentru anunțul dvs., dar oferă și informații despre costurile globale.
# 4: Monitorizați impresiile pentru a evalua fiabilitatea datelor
Nu mulți utilizatori consideră impresiile ca o valoare principală. La urma urmei, numărul de afișări reprezintă doar de câte ori Facebook a afișat anunțul dvs., indiferent dacă oamenii au acordat atenție acestuia.
De fapt, această valoare este în general utilizată numai în campaniile de branding. Oamenii consideră că, cu cât primesc mai multe afișări, cu atât sunt mai mari șansele de a-și scoate brandul acolo și de a-i interesa pe utilizatori să se afișeze. Rețineți: singura valoare care reprezintă interesul utilizatorilor pentru anunțul dvs. (nu neapărat pentru produsul dvs., așa cum veți vedea într-o clipă) este CTR.
Cu toate acestea, numărul de afișări este o metrică bună de utilizat atunci când optimizarea campaniilor. Optimizarea campaniilor necesită testarea A / B, ceea ce înseamnă crearea mai multor versiuni ale anunțului și chiar crearea mai multor seturi de anunțuri. Obiectivul este de a vă îmbunătăți rezultatele campaniei, întrerupând elementele care nu sunt performante și plasând bugetul în elementele care au cele mai bune performanțe.

Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de informații fiabile. Dacă rezultatele dvs. arată foarte bine (sau foarte rău), dar anunțul dvs. a primit doar câteva sute de afișări, cum puteți avea încredere în aceste informații? De fapt, rezultatele s-ar putea schimba complet cu impresiile viitoare.
Ca și în cazul oricărei activități de cercetare de marketing, aveți nevoie de o dimensiune bună a eșantionului pentru a avea încredere în informațiile primite. Aici impresiile devin o valoare importantă. De obicei, doriți să aveți cel puțin 1.000 de afișări pentru a începe să aveți încredere în datele dvs., deși dacă ați putea obține 5.000 până la 10.000 de afișări, datele respective ar fi mult mai fiabile.
# 5: Comparați CTR cu ratele de conversie pentru a evalua oferta dvs.
A avea un CTR ridicat, dar a nu obține suficiente conversii este un sentiment frustrant. Dacă utilizatorii sunt interesați de anunț, de ce nu fac conversii?
Vestea bună este că, în același mod în care CTR reprezintă interesul utilizatorilor pentru anunțul dvs., rata de conversie reprezintă interesul utilizatorilor pentru ceea ce oferiți după ce au dat clic pe anunțul dvs. Este raportul dintre numărul de clicuri pe un anunț și numărul de conversii generate.
Cu toate acestea, chiar dacă depinde de numărul de clicuri, nu depinde în mod direct de CTR. De fapt, atunci când CTR este ridicat (adică, atunci când utilizatorii sunt interesați de anunț), rata de conversie este o modalitate bună de a înțelege ce se întâmplă dincolo de anunț; adică pe dumneavoastră pagina de destinație sau site-ul web.
Un CTR ridicat și o rată de conversie scăzută sunt de obicei un semn că utilizatorilor nu le place ceea ce văd pe pagina de destinație. Unele dintre cele mai frecvente motive pentru aceasta sunt:
- Pagină de destinație greșită
- Produs scump
- Anunț înșelător
- Informații lipsă în anunț
- Condiții de cumpărare proaste
Rata de conversie merge mână în mână cu suma CPA. Deci, atunci când rata de conversie crește, CPA scade și invers. Cu toate acestea, această relație este întotdeauna afectată de CPM. Puteți vedea acest comportament în graficul următor.

Rețineți că liniile pentru CPA și rata de conversie sunt aproape simetrice, dar sunt încă afectate de fluctuațiile CPM.
# 6: Combinați conversiile și suma CPA pentru a măsura rentabilitatea investiției
De obicei, conversiile sunt utilizate ca principală valoare pentru a urmări succesul campaniei. Un număr mare de conversii este întotdeauna o veste bună? Nu neaparat. Dacă cheltuiți mai mulți bani pentru a obține aceste conversii decât valoarea reală pe care o returnează, campania dvs. nu va fi profitabilă.
De aceea, ar trebui să luați întotdeauna în considerare conversiile împreună cu costul pe conversie (CPA sau costul pe achiziție).

O sumă CPA scăzută este întotdeauna o veste bună, iar una dintre cele mai bune modalități de a optimiza o campanie este să vă concentrați pe reclame și elemente care produc un nivel scăzut. CPA-uri. În același timp, un CPA scăzut în sine nu este suficient și necesită un număr mare de conversii pentru a face o campanie de succes. De fapt, un CPA scăzut, cu conversii reduse, este un semn al unei campanii foarte lente, în care Facebook folosește bugete mici.
CPA și conversiile sunt două valori care funcționează întotdeauna în tandem. Așadar, nu vă emoționați prea mult dacă doar unul dintre ei arată cifre bune.
Concluzie
Rularea anunțurilor pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a vă promova afacerea online. Rețeaua socială nu este doar numărul unu din numărul total de utilizatori, ceea ce înseamnă că ați putea ajunge la mai mulți oameni cu anunțul dvs., dar este, de asemenea, versatil în ceea ce privește instrumente de publicitate și opțiuni.
Cu toate acestea, dacă aveți o gamă atât de largă de opțiuni, campaniile dvs. pot fi confuze și analizate dacă nu știți unde să căutați sau ce înseamnă cu adevărat fiecare valoare. Cunoașterea semnificației valorilor dvs. vă permite să vă optimizați campaniile în mai multe moduri. De exemplu, vă puteți reduce suma CPA îmbunătățind anunțul și pagina de destinație, dar și găsind segmente de public cu un CPM mai mic și așa mai departe.
Tu ce crezi? Ce valori utilizați în mod normal pentru a măsura performanța campaniei? Ce acțiuni întreprindeți atunci când costurile campaniei dvs. sunt prea mari? Ce elemente publicitare testați în mod normal A / B pentru a vă optimiza campaniile? Vă rugăm să ne împărtășiți gândurile în comentariile de mai jos.
