Cum să vă analizați rezultatele anunțului Facebook: 7 indicatori de urmărit: Social Media Examiner
Reclame Pe Facebook Manager De Reclame Facebook Facebook / / September 26, 2020
Știți dacă anunțurile dvs. de pe Facebook funcționează? Vă întrebați ce valori cheie ar trebui să urmăriți?
În acest articol, veți descoperi șapte valori importante ale anunțurilor Facebook pe care trebuie să le cunoașteți, unde să le găsiți în Managerul de anunțuri și ce să faceți atunci când nu obțineți rezultatele dorite.
# 1: rentabilitatea cheltuielilor publicitare
Rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS) reprezintă suma veniturilor generate pentru fiecare dolar cheltuit pentru publicitate. Și, pe scurt, este metrica de utilizat pentru a înțelege instantaneu rezultatele dvs. publicitare pe Facebook și Instagram. Mă gândesc la acesta ca la Sfântul Graal al valorilor publicitare - asigurându-vă că fiecare dolar pe care îl investiți în eforturile dvs. publicitare vă returnează (cel puțin) un dolar înapoi în venituri.
Formula pentru calcularea rentabilității investiției este simplă: Venituri ÷ Cheltuieli publicitare = ROAS.
Vă determinați veniturile totale generate în funcție de pixelul Facebook (în cadrul achiziției coloana valorii conversiei din Managerul de anunțuri) și împărțiți-o la cheltuielile totale publicitare necesare pentru a genera aceasta venituri.
Permiteți-mi să ilustrez: ați vândut 10 unități dintr-un produs de 27 USD de la dvs. Secvențe publicitare Facebook săptămâna trecută, aducând venituri de 270 USD. Pentru a face aceste vânzări, ați cheltuit 54 USD pentru reclame pe Facebook.
Venituri ÷ Cheltuieli publicitare = ROAS
$270 ÷ $54 =5X
X este multiplu de 1. În acest caz, de fiecare dată când ați dat bancomatului Facebook un dolar, acesta revine 5 USD în venituri - sau de 5 ori 1 USD.
Dacă ești ca mine, ți-ar plăcea să ai o mașină bancară care să scutească facturi de 5 USD de fiecare dată când ai făcut o depunere de 1 USD, dar acest lucru nu este întotdeauna cazul în lumea publicității Facebook. Acordați atenție rentabilității investiției dvs. pentru a vă asigura că anunțurile dvs. sunt profitabile.
Când rentabilitatea investiției dvs. este pozitivă (un multiplu mai mare de 1), dolarii dvs. publicitari obțin venituri mai mari decât suma cheltuită pentru publicitate.
Altfel spus: Ești făcând bani.
Când rentabilitatea investiției dvs. este negativă (un multiplu mai mic de 1), cheltuiți mai mult pentru publicitate decât suma veniturilor generate.
Altfel spus: Ești pierzând bani.
Rețineți că calculul de mai sus nu a avut în vedere alte costuri legate de afaceri, precum cheltuielile echipei dvs. instrumente și software și vitrina (indiferent dacă este o locație fizică sau o vitrină digitală, cum ar fi site-ul web). Vă recomandăm să țineți cont de restul cheltuielilor variabile atunci când calculați rentabilitatea investiției pentru a obține o rentabilitate globală a investiției (ROI).
Pentru aceasta, luați suma totală a cheltuielilor publicitare Facebook plus restul cheltuielilor și împărțiți-le în venitul total:
Venituri ÷ (Cheltuieli publicitare + Cheltuieli) = ROI
Este cel mai ușor să defalcați costurile și cheltuielile publicitare într-o cadență lunară; pentru a vizualiza acest lucru, calculând veniturile din ianuarie și apoi împărțind acest lucru cu suma cheltuielilor publicitare din ianuarie și restul cheltuielilor pentru luna respectivă.
Revenind la exemplul anterior, ați cheltuit 54 USD pentru anunțuri săptămâna trecută pentru a genera venituri de 270 USD. Și ați suportat, de asemenea, 73 USD din alte costuri variabile. Dacă introduceți aceste numere în formula de mai sus, rentabilitatea investiției dvs. este 2.13X.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13X
Pentru fiecare dolar pe care l-ați cheltuit, ați câștigat 2,13 USD.
# 2: Valoarea conversiei de cumpărare
Facebook valoare de conversie a cumpărării urmărește valoarea totală a achizițiilor făcute din eforturile dvs. publicitare.
De fapt, Facebook face ca nebunia să înțeleagă cu ușurință veniturile totale generate de anunțurile dvs., afișând valoarea conversiei achiziției în Ads Manager.
Puteți calcula manual acest număr accesând contul dvs. PayPal sau chiar casa de marcat și stabilind că veniturile provin din acest anunț. Cu toate acestea, cel mai simplu mod de a calcula valoarea conversiei achiziției este prin instalarea pixelului Facebook.
Instalarea pixelului implică adăugarea unui mic fragment de cod pe site-ul dvs. web, care îi permite Facebook să știe că acest anunț a avut ca rezultat acel venit. Dacă nu aveți deja instalat pixelul Facebook, nu vă faceți griji! Acest videoclip vă prezintă procesul:
Pentru a calcula manual valoarea conversiei achiziției, luați numărul de articole vândute și înmulțiți-le cu prețul lor de achiziție.
Număr de articole vândute x Cost articol = Valoarea conversiei de cumpărare
În exemplul anterior, ați vândut 10 articole care costă 27 USD fiecare, astfel încât valoarea conversiei achiziției este de 270 USD:
10 x 27 USD = 270 USD
Valoarea conversiei de achiziție este apoi utilizată pentru a calcula rentabilitatea investiției împreună cu cheltuielile publicitare.
Totul ar putea fi în regulă și dandy dacă valoarea de conversie a achiziției este pozitivă, dar dacă este un zero mare? Asta înseamnă a ta Anunțurile de pe Facebook nu funcționează.
Dacă anunțurile dvs. Facebook funcționează și efectuați vânzări, valoarea conversiei achiziției va fi un număr pozitiv. Dar dacă vedeți zero, înseamnă de obicei că este ceva în neregulă cu anunțurile dvs. de pe Facebook sau cu procesul de vânzare în general.
Următoarele valori pe care le acoperim vă vor ajuta să identificați unde ar putea fi blocajele.
# 3: Cost pe achiziție
Îmi place să mă uit la costul pe achiziție, care este, de asemenea, denumit în mod obișnuit cost pe achiziție (CPA). Ambele fraze pot fi folosite interschimbabil.
Costul pe achiziție este o modalitate rapidă de a evalua dacă vindeți produse individuale cu profit sau cu o pierdere după ce ați luat în considerare cheltuielile cu cheltuielile publicitare. Vă indică cheltuielile totale publicitare necesare pentru a vinde o singură unitate de produs. Poate fi, de asemenea, utilizat pentru a calcula rapid marja de profit pe articole individuale.
Cu pixelul Facebook instalat, Facebook îl calculează automat în coloana Cost pe achiziție din Managerul de anunțuri.
Puteți utiliza acest număr și valoarea de conversie de cumpărare pe care am acoperit-o mai sus ca o modalitate alternativă de a determina rentabilitatea investiției dvs.
Să ilustrăm folosind numerele din captura de ecran de mai sus.
Valoarea conversiei achiziției ÷ Costul pe achiziție = ROAS
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
În plus, scăzând costul pe achiziție din prețul produsului, puteți determina marja de profit:
Prețul produsului - Cost pe achiziție = Marja de profit
În acest exemplu, ați cheltuit 54 USD pe reclame Facebook săptămâna trecută pentru a vinde 10 unități. Aceasta înseamnă că cheltuielile publicitare pe unitate ar fi de 5,40 USD:
$54 ÷ 10 = $5.40
Cu un produs care se vinde cu 27 USD, care vă costă 5,40 USD în cheltuieli publicitare, aveți o marjă de profit de 21,60 USD.
$27 – $5.40 = $21.60
Nu uitați să țineți cont de cheltuielile variabile, astfel încât să puteți înțelege dintr-o privire dacă costul pe achiziție - ceea ce cheltuiți pentru a obține un client nou - este relevant pentru afacerea dvs.
Atunci când marja dvs. de profit este un număr pozitiv (mai mare de 0 USD), dolarii dvs. publicitari obțin venituri mai mari decât suma cheltuită pentru publicitate.
Altfel spus: Ești făcând bani.
Când marja dvs. de profit este un număr negativ (mai puțin de 0 USD), cheltuiți mai mult pentru publicitate decât suma veniturilor generate.
Altfel spus: Ești pierzând bani.
# 4: Conduce
A conduce este o persoană care manifestă interes pentru produsele sau serviciile mărcii dvs. - de obicei definită ca fiind cineva care se abonează sau optează cu adresa lor de e-mail pentru a primi ulterior marketing și vânzări corespondenţă.
Fiecare nou abonat de e-mail ar conta ca un potențial.
Pe de altă parte, dacă sunteți o companie de comerț electronic care trimite oameni direct la pagina dvs. de vânzări sau la magazinul online, este posibil să nu aveți abonați prin e-mail.
Fiecare vizitator nou al magazinului dvs. online ar conta ca faceți clic pe link.
# 5: Câștiguri pe plumb
În funcție de ce parte a ecuației ați căzut, calculați fie câștigurile pe plumb (EPL), fie câștigurile pe clic (EPC).
EPL este suma veniturilor generate împărțită la numărul total de clienți potențiali necesari pentru a genera acel venit. Dacă afacerea dvs. generează clienți potențiali (sau abonați sau înscrieri de un fel) în care procesul dvs. de vânzări are loc în mod firesc prin e-mail, ați folosi EPL.
EPC este suma veniturilor generate împărțită la numărul total de clicuri pe site-ul web necesare pentru a genera acel venit. Dacă trimiteți persoane direct la pagina dvs. de vânzări sau la magazinul online (care nu vindeți prin e-mail), ați folosi EPC.
Pentru a calcula EPL sau EPC, aveți nevoie de două lucruri:
- Valoarea conversiei achiziției dvs. (valoarea # 2 de mai sus)
- Numărul de clienți potențiali (sau clicuri) (valoarea # 4 de mai sus)
Acum luați valoarea conversiei de cumpărare și împărțiți-o la numărul total de clienți potențiali (sau clicuri) pentru a obține EPL sau EPC:
Valoarea conversiei de cumpărare ÷ Numărul de clienți potențiali (sau clicuri) = Câștiguri per client potențial (sau clic)
Această sumă în dolari vă arată cât de mult valorează pentru afacerea dvs. fiecare nou abonat care se înscrie în lista dvs. de e-mail sau intră în procesul dvs. de vânzare. Puteți utiliza apoi aceste informații pentru a estima cât de mult ați fi dispus să cheltuiți pentru a obține un nou client potențial (sau faceți clic), deoarece acum înțelegeți valoarea acestuia pentru afacerea dvs.
Obțineți instruire în marketing YouTube - online!
Doriți să vă îmbunătățiți implicarea și vânzările cu YouTube? Apoi, alăturați-vă celei mai mari și mai bune adunări de experți în marketing YouTube, pe măsură ce împărtășesc strategiile lor dovedite. Veți primi instrucțiuni live pas cu pas axate pe Strategia YouTube, crearea de videoclipuri și anunțurile YouTube. Deveniți eroul de marketing YouTube pentru compania și clienții dvs. pe măsură ce implementați strategii care obțin rezultate dovedite. Acesta este un eveniment de instruire online live de la prietenii dvs. de la Social Media Examiner.
CLICK AICI PENTRU DETALII - VÂNZAREA ÎNCHEIE 22 SEPTEMBRIE!# 6: Cost per lead
Flipside este costul pe plumb (CPL). La fel ca în ecuația de mai sus, dacă afacerea dvs. nu generează clienți potențiali, înlocuiți „clienți potențiali” cu „clic” în calculul dvs.
CPL este suma pe care o cheltuiți pentru a achiziționa un singur nou lider pentru afacerea dvs.
Pentru a calcula CPL, luați suma totală a cheltuielilor publicitare Facebook și împărțiți-o la numărul de clienți potențiali generate de cheltuielile publicitare:
Cheltuieli publicitare ÷ Număr de clienți potențiali = Cost per lead
De exemplu, dacă cheltuiți 130 USD pentru a genera 100 de clienți potențiali, CPL-ul dvs. este de 1,30 USD:
$130 ÷ 100 = $1.30
Dacă EPL-ul dvs. este de 2,70 USD și CPL-ul dvs. este de 1,30 USD, câștigați 1,40 USD pentru fiecare nou potențial care intră în conducta dvs. Ținând cont de cheltuielile variabile, puteți stabili câți clienți potențiali ar trebui să generați într-o anumită perioadă pentru a vă atinge obiectivele de venituri și profitabilitate.
Când folosești Evenimente de conversie a pixelilor Facebook, Managerul de anunțuri vă va raporta automat acest număr în coloana Cost per lead.
# 7: Rată de clic
Valorile pe care le-am discutat până în acest moment se bazează pe rezultatele generale ale publicității dvs. pe Facebook, combinate cu eficacitatea procesului dvs. de vânzare. Modul de a manipula și optimiza în mod eficient rezultatele și valorile publicitare generale este de a avea un o strategie puternică de publicitate pe Facebook care vă ajută să transformați atenția în venituri (pe pilot automat).
Indiferent de procesul dvs. general de vânzări, rata de clic (CTR) este un indicator al gradului de implicare a reclamei și a reclamei dvs. publicul pe care îl vizați cu anunțurile dvs. de pe Facebook.
Facebook are două valori CTR diferite:
- CTR (Link Click-Through) este numărul de clicuri pe linkuri efectuate de persoanele care v-au văzut anunțul.
- CTR (Toate) este numărul de persoane care au interacționat cu anunțul dvs. în general. Acest lucru ar putea fi prin a-l plăcea, a-l comenta, a-l partaja, a glisa caruselul sau a face clic pe linkuri. Este un amalgam al tuturor angajamentelor din reclama respectivă.
Atunci când difuzez anunțuri pentru feed, de obicei vizez un CTR mai mare de 1,5%. Dacă valoarea CTR a linkului este mai mică de 1,5%, de obicei vă recomand să vă întoarceți și să editați copia reclamei și reclama.
Pe de altă parte, anunțurile din coloana din partea dreaptă sunt făcute clic mult mai rar decât anunțurile din feed. Atâta timp cât anunțurile din coloana din dreapta primesc un CTR de link de 0,5%, sunteți în regulă. Dacă nu, nu ezitați să editați și aceste anunțuri.
Poate ai auzit rata de angajament aruncat ca un indicator important de urmărit. În Facebook-speak, rata dvs. de implicare este CTR-ul dvs. (Toate). Este numărul total de angajamente pe care le-a primit postarea dvs. publicitară împărțit la numărul total de afișări:
Implicare ÷ Afișări = CTR (Toate)
Similar cu CTR-ul linkului dvs., doriți ca oamenii să interacționeze cu anunțurile dvs., deoarece niciun clic nu duce la vânzări zero.
Cum se accesează aceste valori publicitare Facebook în Ads Manager
Acum, că aveți în vedere aceste șapte valori importante ale anunțurilor Facebook, să ne scufundăm în Managerul de anunțuri și să descoperim unde să le găsim.
Primul lucru pe care îl vedeți când ajungeți la Managerul de anunțuri este tabloul dvs. de bord general. Dacă priviți partea de sus a coloanelor, veți vedea doar două dintre valori: clicuri pe linkuri și achiziții de site-uri web.
Deci, unde găsiți restul acestor valori?
Căutați butonul numit Coloane: Performanță și dați clic. În meniul derulant, veți vedea 13 vizualizări de raportare diferite din care să alegeți.
Merită să vă alocați ceva timp pentru a vă familiariza cu fiecare, de la Livrare și Implicare video până la Direcționare și Creativitate. Cu toate acestea, nu veți folosi niciuna dintre aceste presetări de raportare, deoarece valorile sunt peste tot. În schimb, creați-vă propria vizualizare de raportare personalizată care include valorile specifice despre care am vorbit astăzi.
Pentru aceasta, selectați Personalizați coloanele din meniul derulant afișat mai sus.
Fereastra care se deschide listează fiecare valoare pe care Facebook vă permite să o urmăriți din oricare dintre anunțurile dvs. Puteți parcurge toate, dacă doriți, dar, deoarece știți valorile exacte pe care le căutați, este mai ușor să utilizați funcționalitatea Căutare pentru a le găsi.
În bara de căutare, începeți să tastați ROAS și veți vedea cum apare valoarea Achiziționează ROAS. Bifați caseta de selectare sub Total (metrică # 1).
După ce selectați Total, Facebook adaugă automat această valoare în coloana din dreapta. Dacă derulați în jos până la sfârșitul listei, veți vedea opțiuni pentru a afișa ROAS de cumpărare pe site și ROAS de achiziție pentru aplicații mobile. Vă recomandăm să debifați ambele casete, cu excepția cazului în care aveți un site web și o aplicație în care încercați să urmăriți ambele valori separat.
Când ați terminat cu ROAS, continuați cu Achiziționarea. Tastați „cumpărați” în bara de căutare și vor apărea noi opțiuni. Lângă Achiziții, bifați casetele de selectare Valoare și cost (pentru valoarea conversiei achiziției [metrica # 2] și costul pe achiziție [metrica # 3]).
Din nou, aceste valori apar în partea dreaptă a ferestrei. Asigurați-vă că debifați toate casetele de selectare din Valoarea conversiei achizițiilor.
Următorul este EPL-ul tău. Din păcate, nu veți găsi EPL în Ads Manager, deoarece este un calcul manual. Este venitul total împărțit la numărul de clienți potențiali pe care i-ați generat din anunțurile dvs. de pe Facebook (utilizând formula din metrica nr. 5 de mai sus).
Dar s-ar putea să vă întrebați cum să găsiți numărul de clienți potențiali generați. Ei bine, este simplu - trebuie doar să adăugați valoarea potențială la raportul personalizat. Tastați Oportunități în bara de căutare și apoi bifați caseta de selectare Total. De asemenea, bifați caseta de selectare Cost alăturată pentru a adăuga CPL (valoarea nr. 6).
Ultimul lucru pe care trebuie să-l faceți este să căutați CTR (metrica # 7). Bifați casetele de selectare atât pentru CTR (Toate), cât și pentru CTR (Rată de clic pe link).
Înainte de a salva vizualizarea de raportare personalizată ca presetare, confirmați că nu există casete bifate în coloana din dreapta.
Apoi, în colțul din stânga jos al ferestrei, selectați Salvare ca presetare și tastați un nume (cum ar fi cele mai importante valori). Faceți clic pe Aplicați în colțul din dreapta jos pentru a aplica modificările.
Acum veți vedea pe ecran toate valorile pe care le-am acoperit: ROAS, valoarea conversiei achiziției, costul per achiziție, numărul total de clienți potențiali (pentru a determina EPL), CPL și CTR (atât pentru linkuri, cât și pentru toate angajamentele de pe postări).
Sfat Pro: Pentru a economisi timp analizând rezultatele anunțurilor, verificați trei rapoarte personalizate de anunțuri Facebook pentru a vă ajuta să analizați rapid performanța anunțurilor: Raport instantaneu ROI, Raport progres progres și Raport implicare.
Priveste filmarea:
Concluzie
Cea mai mare greșeală pe care o văd în mod constant comercianții atunci când vine vorba de măsurarea rezultatelor lor publicitare pe Facebook este gândirea că trebuie să urmărească totul. Nu trebuie să cunoașteți fiecare metrică sub soare. Am început astăzi cu șapte indicatori simpli și aceștia se pot simți deja mult ca să vă înfășurați capul.
Cu toate acestea, vreau să vă asigur că nu trebuie să vă simțiți atât de complicat. Acordați-vă permisiunea de a intra în Ads Manager și de a experimenta astăzi. Înțelegerea dvs. vine din implementare (și un pic de încercări și erori pe parcurs).
Chiar dacă nu aveți impresia că aceste date au un sens pentru dvs. acum, coborâți când aveți mai multe experiență în Managerul de anunțuri, veți începe încet să înțelegeți valorile importante și cum să le utilizați pentru măsurare rezultatele tale. Doar să ai răbdare cu tine, pentru că îți ia timp.
Tu ce crezi? Cum vă vor ajuta aceste șapte valori publicitare Facebook să vă îmbunătățiți campaniile? Împărtășiți-vă gândurile în comentariile de mai jos.
Mai multe articole pe reclamele de pe Facebook:
- Aflați cum să utilizați reclame Facebook pentru a genera rapid vânzări și clienți potențiali.
- Aflați cum să utilizați funcția Facebook Optimizare text multiplu pentru a vă personaliza fără efort reclamele pentru diferite persoane.
- Descoperiți cum să utilizați șase tipuri de reclame Facebook pentru a muta oamenii mai departe de-a lungul călătoriei clienților.